مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 15:062016-06-30اقتصادي

رییس اتحادیه مشاورین املاک ارومیه خبر داد افزایش قیمت مسکن با کاهش سودهای بانکی


رییس اتحادیه مشاورین املاک ارومیه از افزایش قیمت مسکن با کاهش سودهای بانکی خبر داد.

- شاهرخ پیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اکنون هیچ دفتر مشاور املاک غیرقانونی از سوی این اتحادیه در سطح شهر شناسایی نشده است و همشهریان در صورت مشاهده این واحدهای غیرمجاز از مراجعه به آنها جلوگیری کرده وبه واحدهای مجاز مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه کاهش سود بانکی سبب افزایش قیمت مسکن در سراسر ارومیه و ایران می شود، افزود: کاهش سود بانکی باعث افزایش سرمایه گذاری مردم در بخش های مختلف از قبیل مسکن خواهد شد که خود این مساله موجب افزایش قیمت مسکن را فراهم می آورد.

این مسؤول با بیان اینکه تمامی واحدهای مشاور املاک در ارومیه دارای پروانه کسب هستند، گفت: دوره های آموزشی، حقوقی و کامپیوتر برای صاحبان دفاتر مشاور املاک از سوی این اتحادیه برگزار می شود که دارای مدرک معتبر از جهاد دانشگاهی و دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در صورت عدم موفقیت این افراد در دوره های ذکرشده پروانه کسب آنها سلب می شود.

رییس اتحادیه مشاورین املاک ارومیه با بیان اینکه امسال هیچ افزایش قیمتی در بازار مسکن ارومیه نسبت به سال گذشته اتفاق نیفتاده است، اذعان داشت: بازار مسکن در ارومیه در حال رکود است و اکنون بهترین زمان برای خریداران مسکن است زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتحادیه مشاورین املاک ارومیه خبر داد افزایش قیمت مسکن با کاهش سودهای بانکی

رییس اتحادیه مشاورین املاک ارومیه خبر داد افزایش قیمت مسکن با کاهش سودهای بانکی