مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 15:062016-06-30حوادث

فرمانده انتظامی خوی: بیش از 20 هزار عدد قرص غیرمجاز در خوی کشف شد


فرمانده انتظامی خوی از کشف 20 هزار و 120 عدد قرص غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

- اسفندیار احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز توسط فردی به هویت معلوم در شهرستان خوی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی خوی با کسب مجوز قضایی اقدام به بازرسی از مخفیگاه این متهم کرده و سپس وی را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی خوی تصریح کرد: ماموران انتظامی خوی در بازرسی از مخفیگاه این متهم تعداد 20 هزار و 120 عدد قرص غیرمجاز را کشف و ضبط کرده و تشکیل پرونده دادند.

این مسؤول به ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده اشاره کرد و گفت: بنا بر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق مبلغ 700 میلیون ریال برآورد شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی خوی در این راستا یک نفر متهم را دستگیر کرده و پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده مقدماتی متهم را جهت سیر مراحل بعدی به مقامان قضایی این شهرستان تحویل دادند.

وی با بیان اینکه قاچاق دارو از جمله قاچاق کالاهای است که سلامت افراد جامعه را دچار مخاطره می کند از مردم این شهرستان درخواست کرد که در صورت دپوی داروی قاچاق و یا فروش داروهای قاچاق مراتب را به ماموران انتظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی خوی: بیش از 20 هزار عدد قرص غیرمجاز در خوی کشف شد

فرمانده انتظامی خوی: بیش از 20 هزار عدد قرص غیرمجاز در خوی کشف شد