مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 14:412016-06-30اقتصادي

مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند: صادرات سیمان نهاوند به عراق قطع شده است


مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند با اشاره به طلب 2 میلیارد و 800 میلیون تومانی شرکت از اداره دارایی، گفت: از اسفندماه سال گذشته صادرات به عراق قطع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، حسین اکبری ظهر امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با تاکید بر اینکه هم اکنون سیمان نهاوند با حداکثر ظرفیت کار می کند، اظهار کرد: در سال های گذشته 80 درصد محصولات شرکت سیمان نهاوند صادراتی بوده است.

وی با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته صادرات به عراق قطع و مشکل ایجاد شده است، بیان کرد: انجام بازاریابی برای بازار داخل آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند با اشاره به وضعیت بد بازار سیمان در کشور، ادامه داد: شرکت سیمان نهاوند ماه گذشته 70 هزار تن فروش در داخل کشور داشت.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی با هدف پیدا کردن بازارهای صادراتی در کشورهای یمن، عمان و آفریقا انجام شده است، ادامه داد: ایجاد محصول جدید برای عرضه در بازارها در حال برنامه ریزی است.

اکبری با بیان اینکه مشکلاتی از نظر حمل و نقل دریایی وجود دارد چراکه قیمت ها متغیر است، افزود: در مسائل مربوط به گمرک نیز مشکلاتی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل عدم وجود نقدینگی نزدیک 2 میلیون دلار صادرات انجام شده اما پولی پرداخت نشده است، افزود: ماه گذشته 70 هزار تن سیمان در شرکت سیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند: صادرات سیمان نهاوند به عراق قطع شده است

مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند: صادرات سیمان نهاوند به عراق قطع شده است