مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 14:102016-06-30حوادث

حکم قصاص نفس برای مردی با «عینک دودی»!


شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی مرد 52 ساله ای که دوستش را به خاطر پرداخت نکردن پول سهم مواد مخدر مصرفی با 48 ضربه کارد کشته بود به قصاص نفس، 4 سال زندان، 74 ضربه شلاق و پرداخت دیه محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، صبح هفتم مرداد سال گذشته بود که خودروهای پلیس آژیرکشان مقابل ساختمان در حال احداثی واقع در بولوار امامت مشهد توقف کردند.

خبر قتل نگهبان 51 ساله ای که داخل اتاق نگهبانی به قتل رسیده بود دهان به دهان در میان اهالی محل می پیچید.

دقایقی بعد خودروی حامل قاضی ویژه قتل عمد نیز در محل وقوع جنایت توقف کرد و بدین ترتیب تحقیقات قضایی درباره چگونگی قتل نگهبان ساختمان ادامه یافت.

جسد خون آلود مربوط به مردی بود که شاهرگ حیاتی ناحیه گلویش بریده شده و آثار متعدد ضربات چاقو در نقاط مختلف بدنش وجود داشت.

در این هنگام مرد میانسالی که عینک دودی اش را روی چشمانش گذاشته بود در میان شک و تردید نزد قاضی سیدجواد حسینی رفت و گفت: شب گذشته با دزدانی که کیسه ای در دست داشتند و از ساختمان محل جنایت خارج می شدند درگیر شده است.

این مرد که استرس عجیبی سراپایش را به لرزه انداخته بود در تشریح ماجرای درگیری خود با دزدان گفت: تقریبا اواخر شب بود که وارد خیابان محل سکونتم شدم و ناگهان 2 نفر را دیدم که اموالی را داخل کیسه ریخته و از ساختمان بیرون آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم قصاص نفس برای مردی با «عینک دودی»!

حکم قصاص نفس برای مردی با «عینک دودی»!