مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 13:212016-06-30سياسي

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ادعای حقوق بشری آمریکا رنگ باخته و نخ نما شده است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه ادعای حقوق بشری آمریکا رنگ باخته و نخ نما شده است، گفت: باید این جنایتکارها را محاکمه کرده و تقاص تمام خون های ریخته شده در کشورهای منطقه را بستانیم.

- مرتضی صفاری نطنزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: روز قدس یادگار حضرت امام خمینی (ره) است و ما بر این تعهد داریم تا در مسیر و رهنمودهای حضرت امام راحل قدم برداشته و استوار بمانیم.

وی بابیان اینکه منطقه غرب آسیا از نظر امنیتی شرایط ویژه ای دارد، افزود: همه شرایط دال بر این است که استکبار و صهیونیسم جهانی با آن شرایط خون خواری و استکباری خودش در تلاش است تا هم در بین دنیای اسلام تفرقه ایجاد کند و هم دست به تخریب کشورها بزند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: داعش و تکفیری ها را نمونه های جدید از حرکت و دشمنی استکبار جهانی خواند و گفت: اقدامات این گروه ها در کشورهای منطقه و تلاش برای دنبال کردن اهداف استکبار، خود دلیلی خواهد بود تا جمهوری اسلامی بیش ازپیش و مصرانه تر در راه اهداف و منویات امام راحل گام بردارد.

وی با تأکید بر اینکه روز قدس امسال را باید باشکوه تر از سال های قبل برگزار کرد، گفت: بدون شک برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس مشت محکمی است بر دهان استکبار و صهیونیست ها خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ادعای حقوق بشری آمریکا رنگ باخته و نخ نما شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ادعای حقوق بشری آمریکا رنگ باخته و نخ نما شده است