مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 12:262016-06-30اجتماعي

امروز صورت گرفت افتتاح نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی گیلان


نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی گیلان گشایش یافت.

- افتتاح نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی گیلان نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی گیلان گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد گیلان پیش از ظهر امروز با حضور استاندار این استان گشایش یافت.

ارتقای سطح دانش و آگاهی شهروندان در گروه های مختلف سنی به ویژه دانش آموزان، دانشجویان، سربازان و گروه های در معرض خطر از اهداف راه اندازی نمایشگاه مذکور عنوان شده است.

مدیر کل بهزیستی گیلان در جریان افتتاح نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد اظهار کرد: نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد گیلان با همت تمام اعضای کمیته فرهنگی ـ پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست اداره کل بهزیستی در یکی از ساختمان های این اداره کل در رشت افتتاح شده است.

محمدرضا پارسی با بیان اینکه بهزیستی یکی از معدود سازمان هایی است که در زمینه کاهش تقاضا و درمان اعتیاد فعالیت دارد، تصریح کرد: مبارزه با عرضه و کاهش مواد مخدر جزو فعالیت بهزیستی است.

وی انجام اقدام هایی در راستای کاهش مصرف مواد مخدر در فرد معتاد را از دیگر فعالیت بهزیستی عنوان کرد و یادآور شد: نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد جنبه آگاهی سازی به صورت فیلم و آموزش چهره به چهره را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز صورت گرفت افتتاح نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی گیلان

امروز صورت گرفت افتتاح نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی گیلان