مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 11:502016-06-30اقتصادي

افزایش 30 درصدی خرید گندم از کشاورزان ورامین


خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان دشت ورامین امسال در مقایسه با پارسال بیش از 30 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما،رییس اداره غله شهرستان های جنوب شرق استان تهران درمصاحبه با خبرگزاری صداوسیما با بیان اینکه خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از ابتدای خرداد آغاز شده است گفت : تا کنون بیش از 61 هزارتن گندم به سه مرکزسیلوی ورامین ، کارخانه صنایع آرد ورامین و سیلوی پاکدشت تحویل داده شده است.

محمد گلدستانی افزود: از این میزان گندم خریداری شده ، 18 هزار تن گندم به سیلوی ورامین ، 13 هزار تن به کارخانه صنایع آرد این شهر ستان و بیش از 30 هزار تن گندم نیز به سیلوی پاکدشت تحویل شده است.

وی میزان گندم خریداری شده در سال گذشته را حدود 48 هزار تن اعلام کرد و گفت: امسال استقبال کشاورزان از طرح خرید تضمینی گندم باعث رشد میزان خرید گندم مازاد بر نیاز شده است.

رییس اداره غله شهرستان های جنوب شرق استان تهران با بیان اینکه خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان کماکان ادامه دارد افزود: قیمت مناسب خرید تضمینی گندم ، تعامل سازنده اداره غله با کشاورزان ، تحویل سریع گندم و پرداخت به موقع وجه گندم خریداری شده باعث شده تا کشاورزان استقبال بسیار خوبی از طرح خرید تضمینی گندم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی خرید گندم از کشاورزان ورامین

افزایش 30 درصدی خرید گندم از کشاورزان ورامین