مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 10:052016-06-30بين الملل

ترزا می نامزدی خود را برای ریاست حزب محافظه کار انگلیس اعلام کرد


به نقل ازخبرگزاری فرانسه، ترزا می Theresa May وزیر کشور انگلیس در مقاله ای که روز پنجشنبه در روزنامه تایمز منتشر شد نامزدی خود را برای جانشینی دیوید کامرون در راس حزب محافظه کار اعلام کرد و وعده داد مردم انگلیس را متحد کند.

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس پس از پیروزی هوادارن خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در همه پرسی 23 ژوئن اعلام کرد از سمتش کنار می رود.

نام نخست وزیر جدید انگلیس قرار است نه سپتامبر پس از رأی 150 هزار عضو حزب محافظه کار به یکی از دو نامزد نهایی که نمایندگان حزب کارگر معرفی کردند، مشخص شود.

تراز می در مقاله خود نوشته است: پس از همه پرسی هفته گذشته، کشور ما به رهبری نیاز دارد که قوی باشد و برای پشت سر گذاشتن این دوره بلاتکلیفی اقتصادی و سیاسی و مذاکره در مورد بهترین شرایط خروج از اتحادیه اروپا شناخته شده باشد.

وی همچنین اعلام کرد قصد دارد برنامه اساسی اصلاحات اجتماعی را برای تبدیل کردن انگلیس به کشوری که در خدمت همه مردم باشد، به اجرا در بیاورد.

وی افزود:برخی باید به یاد داشته باشند که زمامداری بازی نیست، کاری جدی است که پیامدهای واقعی در زندگی مردم دارد.

مخاطب او بی آنکه نامی از آن ببرد رقیب احتمالی اش بوریس جانسون شهردار سابق لندن است که سردسته طرفداران خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در جناح محافظه کار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترزا می نامزدی خود را برای ریاست حزب محافظه کار انگلیس اعلام کرد

ترزا می نامزدی خود را برای ریاست حزب محافظه کار انگلیس اعلام کرد