مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 09:502016-06-30سياسي

نشست علمای شیعه و سنی در آستانه روز قدس


این نشست با موضوع قدس، محور همبستگی، اخوت و برادری، در آستانه روز جهانی قدس، در بیرجند برگزار شد - نشست علمای شیعه و سنی خراسان جنوبی با موضوع قدس، محور همبستگی، اخوت و برادری، در آستانه روز جهانی قدس، دیشب در بیرجند برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، معاون امور اجرایی و برنامه ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این نشست گفت: شرایط کنونی، موقعیت حساسی برای جهان اسلام است و امروز تنها کشوری که از اختلاف میان مسلمانان سود می برد اسراییل است.

آقای گلرو، تضعیف جبهه مقاومت را نقشه استکبار جهانی برای از بین بردن وحدت جهان اسلام دانست و افزود: متأسفانه امروز برخی کشورهای عربی و اسلامی به جای محکوم کردن جنایات اسراییل، در برابر وحشی گریهای این رژیم سکوت کرده اند.

وی با اشاره به شکل گیری پدیده های شومی مانند گروههای تکفیری و داعش در جهان اسلام گفت: تنها شیعیان مخاطب حملات وحشیانه این گروهها نیستند و اتفاقات سوریه و یمن به خوبی نشان می دهد که در کنار شیعیان، تعداد سنی هایی که به شهادت رسیده اند قابل توجه است.

معاون امور اجرایی و برنامه ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: این روزها دعوای بین دو مذهب خاص در جهان اسلام مطرح نیست و استکبار برای نابودی اصل و اساس اسلام نقشه ریخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست علمای شیعه و سنی در آستانه روز قدس

نشست علمای شیعه و سنی در آستانه روز قدس