مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 09:462016-06-30سياسي

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان: روز قدس نماد آزادی خواهی مردم فلسطین است


دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با تاکید بر پیوند عمیق بین استکبار و رژیم صهیونیستی گفت: روز قدس نماد آزادی خواهی ملتی است که در حال حاضر روزانه شهید می دهند.

- روح الله صمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به وقایع این روزهای جهان اشاره و اظهار کرد: این وقایع ثابت می کند که حضرت امام پیش بینی درستی از خصلت های دولت های منطقه از جمله آل سعود و آل خلیفه داشته اند که در نهایت عین آل یهود عمل می کنند.

وی افزود: با توجه به عملکرد دولت های منطقه، مردم کشورهای اسلامی از جمله فلسطین حق دارند، وارد عمل شده و در صدد احقاق حق خود باشند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان بر ضرورت هماهنگی مردم مسلمان برای بیرون راندن غده سرطانی رژیم صهیونیستی از قلب جهان اسلام تاکید کرد.

صمدی به زمان انتخاب شده برای روز قدس اشاره و اضافه کرد: انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به منزله آمادگی یک ماهه برای حضور در چنین روزی است.

وی روز قدس را روز آزادی خواهی برای مردم مسلمان دانست و تاکید کرد: این روز در واقع نماد مظلومیت 60 تا 70 ساله مردمی است که در حال حاضر روزانه شهید می دهند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان به اعترافات دبیر کل سازمان ملل در مورد اجحاف صورت گرفته در حق مردم فلسطین اشاره کرد و ادامه داد: آن ها با وجود اشراف به موضوع هیچ کاری با ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان: روز قدس نماد آزادی خواهی مردم فلسطین است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان: روز قدس نماد آزادی خواهی مردم فلسطین است