مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 08:112016-06-30سياسي

در دهه امامت و ولایت کتاب آیت‎الله طاهری گرگانی منتشر می‎شود


مدیر مدرسه امام صادق (ع) شهرستان گرگان گفت: بخشی از مجموعه سخنرانی‎های آیت‎الله سیدحبیب‎الله طاهری گرگانی در ماه مبارک رمضان به رشته تحریر درآمده و در مراحل نهایی است که در دهه امامت و ولایت امسال چاپ و رونمایی می‎شود.

- حجت‎الاسلام سیدمحسن طاهری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: دهه امامت و ولایت یکی از عوامل وحدت آفرین محسوب می‎شود، استان گلستان از لحاظ وحدت و اتحاد شیعه و سنی در کشور زبانزد است.

وی با بیان اینکه مردم استان گلستان اعم از شیعه و سنی توجه ویژه‎ای به موضوع امات و ولایت دارند، تصریح کرد: عید قربان به شکل سنتی تاحدودی بیشتری در بین اهل سنت مورد توجه بوده و عید سعید غدیر نیز در بین شیعیان از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است هر چند شیعیان و اهل تسنن برنامه‎های مختلفی در اعیاد سعید قربان و غدیر دارند.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) شهرستان گرگان افزود: با تأسیس دهه امامت و ولایت و گره خوردن اعیاد سعید قربان و غدیر توجه همه مردم به این دهه بیشتر شده است.

طاهری بابیان اینکه کتاب مرحوم آیت‎الله سیدحبیب‎الله طاهری گرگانی تجدید چاپ می‎شود، گفت: بخشی از مجموعه سخنرانی‎های آیت‎الله سیدحبیب‎الله طاهری گرگانی در ماه مبارک رمضان به رشته تحریر درآمده و در مراحل نهایی است که در دهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دهه امامت و ولایت کتاب آیت‎الله طاهری گرگانی منتشر می‎شود

در دهه امامت و ولایت کتاب آیت‎الله طاهری گرگانی منتشر می‎شود