مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 07:212016-06-30حوادث

رییس شبکه بهداشت و درمان خوی: انفجار کپسول گاز 24 خویی را راهی بیمارستان کرد


انفجار کپسول گاز 24 نفر را راهی بیمارستان کرد.

- منصور محمودزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه براثر انفجار یک کپسول گاز در روستای شوریک خوی چهار نفر از اعضای یک خانواده دچار آسیب شدند.

وی تصریح کرد: همسایه های این خانواده برای کمک به ساکنین وارد منزل شدند تا جان آنها را نجات دهند که در همان موقع دومین کپسول گاز نیز در این منزل منفجر شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان خوی ادامه داد: بر اثر انفجار دومین کپسول گاز نیز 20 نفر دیگر از همسایگان این خانواده مصدوم و تعداد مصدومان این حادثه به 24 نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه حال دو نفر از بیماران خوب بوده و به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شدند، اذعان داشت: 10 نفر از این افراد به دلیل اینکه حالشان وخیم بود به بیمارستان سینا در آذربایجان شرقی و بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه اعزام شدند.

محمودزاده با بیان اینکه این افراد سوختی بالای 50 درصد دارند، اعلام کرد: 12 نفر از مصدومان این حادثه نیز در بیمارستان قمر بنی هاشم شهرستان خوی بستری هستند.

رییس شبکه بهداشت و درمان خوی با بیان اینکه به وضعیت این بیماران به نحو شایسته ای رسیدگی می شود، اظهار داشت: اکنون وضعیت عمومی 12 نفر از مصدومانی که در بیمارستان خوی بستری هستند، خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شبکه بهداشت و درمان خوی: انفجار کپسول گاز 24 خویی را راهی بیمارستان کرد

رییس شبکه بهداشت و درمان خوی: انفجار کپسول گاز 24 خویی را راهی بیمارستان کرد