مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 16:312016-06-29حوادث

به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال 600 گونی برنج قاچاق در شهرضا کشف شد


فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به کشف 600 کیسه 40 کیلویی برنج قاچاق، بدون مدارک معتبر گمرکی گفت: ارزش این محموله یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حمید امیرخانی با اشاره به ایست و بازرسی مأموران پلیس در پلیس راه شهید امامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: مأموران در حین ایست و بازرسی به یک دستگاه تریلر کشنده ولوو مشکوک می شوند که آن را متوقف می کنند.

وی ضمن اشاره به کشف 600 کیسه 40 کیلویی برنج قاچاق فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی در این تریلر کشنده، بیان کرد: ارزش برآورد شده این محموله یک میلیارد و 100 میلیون ریال بوده که در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آن ها نخواهد داد.

انتهای پیام/63075/ت http://fna.

ir/LG7IKE نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال 600 گونی برنج قاچاق در شهرضا کشف شد

به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال 600 گونی برنج قاچاق در شهرضا کشف شد