مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 16:112016-06-29اجتماعي

درباره ریزگردها متأسفم و از مردم عذرخواهی می کنم


معاون سازمان محیط زیست با بیان اینکه مدیریت موضوع گرد و غبار به چندین سال زمان نیاز دارد و ممکن است به این دولت نرسد و این موضوع ایرادی ندارد، - گفت: من واقعاً برای مردم متأسفم و از آنها عذرخواهی می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید متصدی معاون سازمان محیط زیست در مورد اقدامات انجام شده از سوی سازمان محیط زیست برای مقابله با پدیده گرد و غبار در کشور گفت: منشأهای تولید گرد و غبار در بسیاری از استان های درگیر شناسایی شده اند، 23 استان درگیر موضوع گرد و غبار هستند که در اکثر آنها کانون های داخلی شناسایی شده اند.

وی در پاسخ به اینکه سه سال طول کشید که این کانون ها شناسایی شوند آیا در یکسال باقی مانده از عمر دولت می توانید آنها را مدیریت کنید، گفت: بر روی کانون های شناسایی شده مدیریت تلفیقی انجام دادیم و همانطور که در حال شناسایی منشأها بودیم فعالیت هایی نیز انجام دادیم به عنوان مثال در خوزستان مالچ پاشی و نهالکاری انجام دادیم و برای کرمان هم نهال ها در حال آماده شدن هستند تا در زمستان کاشته شوند.

بر روی تالاب هامون، میقان و هور العظیم اقداماتی انجام دادیم مدیریت موضوع گرد و غبار به چندین سال زمان نیاز دارد و ممکن است به این دولت نرسد این موضوع ایرادی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره ریزگردها متأسفم و از مردم عذرخواهی می کنم

درباره ریزگردها متأسفم و از مردم عذرخواهی می کنم