مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 15:562016-06-29بين الملل

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان


بازداشت 2 هزار پناهجوی افغانستانی در پیشاور، بازداشت یک انتحاری قبل از عملیات عید فطر، کشف 31 کیلوگرم هرویین در هرات، هلاکت 88 داعشی در ننگرهار و کشته شدن 15 عضو طالبان در قندوز مهم ترین رویدادهای امنیتی 9 تیر افغانستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، بازداشت 2 هزار پناهجوی افغانستانی در پیشاور پاکستان، کشته شدن یکی از فرماندهان طالبان در قندوز ، بازداشت 2 هراس افگن در ولایت پروان، بازداشت یک انتحاری قبل از عملیات عید فطر، کشف 31 کیلوگرم هرویین در هرات ، هلاکت 88 داعشی در ننگرهار و کشته شدن 15 عضو طالبان در قندوز مهم ترین رویدادهای امنیتی 9 تیر افغانستان است.

بازداشت 2 هزار پناهجوی افغانستانی در پیشاور مقام‎های پاکستانی در یکی از جدی ترین عملیات‎ها در برابر پناهجویان غیرقانونی افغانستانی در این کشور تنها در یک روز 2 هزار پناهجویان را بازداشت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این مقام‎ها می افزایند که عملیات ها برای بازداشت افغانستانی ها که به طور غیرقانونی در پاکستان به سرمی برند، ادامه دارند.

در همین حال، سخنگوی حکومت ایالتی خیبرپختونخوا می گوید که این ایالت نمی تواند بار اقتصادی این پناهجویان را بیشتر از این حمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان