مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 15:452016-06-29بين الملل

حضور گسترده جامعه ورزش پایتخت در میدان فلسطین


جامعه ورزش استان تهران همپا با خانواده بزرگ ورزش کشور و همقدم با ملت سرافراز ایران اسلامی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، شرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران؛ جامعه ورزش و جوانان پایتخت به علت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، امسال هم پرشورتر و هوشیارتر از گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس با مردم مظلوم فلسطین همصدا خواهند شد.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، مسئله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام، همچنان نماد همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی در رویایی با رژیم اشغالگر قدس و جلوه ای از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح های استکباری است.

حضرت امام خمینی(ره) با نام گذاری و اعلام روز جهانی قدس، یک تکلیف اسلامی – انسانی را برای همه مسلمانان و مردم آزاده جهان یادآور شدند تا با برگزاری گسترده این مراسم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ضرورت حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین را به عنوان نمادی از مقابله با ظلم، اشغالگری و تبعیض نژادی صهیونیستی با تاکید بر تحقق آزادی و عدالتخواهی تثبیت و در تاریخ جهان ماندگار کنند.

به این ترتیب مسئولان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به همراه دیگر مسئولان ورزش حوزه ها، شهرستان های تابعه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده جامعه ورزش پایتخت در میدان فلسطین

حضور گسترده جامعه ورزش پایتخت در میدان فلسطین