مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 15:412016-06-29سياسي

با صدور بیانیه ای حزب مردم سالاری از مردم برای حضور گسترده در روز قدس دعوت کرد


حزب مردم سالاری طی اطلاعیه ای مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت و تاکید کرد: روز قدس یادآور مظلومیت مسلمانانی است که تحت سیطره سیاست های استعماری و استکباری غرب قرار گرفته اند.

- حزب مردم سالاری از مردم برای حضور گسترده در روز قدس دعوت کرد حزب مردم سالاری طی اطلاعیه ای مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت و تاکید کرد: روز قدس یادآور مظلومیت مسلمانانی است که تحت سیطره سیاست های استعماری و استکباری غرب قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوره احزاب "، حزب مردم سالاری طی اطلاعیه ای مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: 37 سال از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) سپری می شود و امسال نیز بار دیگر روز قدس، میعادگاه همه آزدیخواهان جهان و مسلمانان انقلابی به ویژه ملت سرافراز ایران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

حضرت امام خمینی (ره) در روز 16 مرداد 1358در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان سال 1399 هجری قمری پیامی خطاب به مسلمانان جهان صادر و از عموم مسلمانان جهان و دولت های اسلامی درخواست کردند که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با صدور بیانیه ای حزب مردم سالاری از مردم برای حضور گسترده در روز قدس دعوت کرد

با صدور بیانیه ای حزب مردم سالاری از مردم برای حضور گسترده در روز قدس دعوت کرد