مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 15:262016-06-29دانش

رییس هیأت اسکیت استان زنجان: استان زنجان ظرفیت توسعه ورزش اسکیت را دارد


رییس هیأت اسکیت استان زنجان با تاکید بر توسعه ورزش اسکیت در سطح جامعه از طریق خانواده ها گفت: این ورزش قابلیت و ظرفیت گسترش را در استان زنجان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، فرهاد صفری ظهر امروز در مجمع انتخابات هیأت اسکیت استان زنجان ضمن معرفی خود و سابقه ورزشی خود در استان زنجان اظهار کرد: همراه فعالیت های دانشگاهی از سال 55 56 در ورزش استان زنجان هم فعال بوده است.

وی با اشاره به فعالیت دانشگاه آزاد در رشته های ورزشی در حد قابل قبول اضافه کرد: سعی می شود دو تا سه ورزش از این ورزش ها را به دانشگاه آزاد زنجان منتقل کند که اسکیت هم یکی از آن ها است.

رییس هیأت اسکیت استان زنجان به نقش ورزش اسکیت در تقویت تعادل و ایجاد هماهنگی بین عضلات اشاره و تصریح کرد: این تاثیرگذاری در برخی از بیماران بسیار تاثیرگذار است.

صفری اسکیت را از ورزش های نوین برای تقویت راه رفتن و پریدن دانست و ادامه داد: فعال شدن کمیته پژوهش و آموزش در مورد تاثیرگذاری این ورزش بر روی بیماران دچار اختلالات حرکتی شده و بازگرداندن تعادل به آن ها می تواند مد نظر فعالیت های پژوهشی قرار گیرد.

وی با تاکید بر توسعه ورزش اسکیت در سطح جامعه از طریق خانواده ها افزود: این ورزش قابلیت و ظرفیت گسترش را در استان زنجان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت اسکیت استان زنجان: استان زنجان ظرفیت توسعه ورزش اسکیت را دارد

رییس هیأت اسکیت استان زنجان: استان زنجان ظرفیت توسعه ورزش اسکیت را دارد