مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 15:252016-06-29بين الملل

نشست نهایی کریدور خلیج فارس-دریای سیاه در بلغارستان برگزار می شود


مدیر کل دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از برگزاری نشست نهایی کریدور خلیج فارس-دریای سیاه در22 و 23 تیر در بلغارستان خبر داد.

- ؛ محمد جواد عطرچیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به زمان برگزاری نشست بعدی کریدور خلیج فارس-دریای سیاه اظهار داشت: نشست نهایی تاسیس کریدور پنج جانبه خلیج فارس-دریای سیاه با حضور کشورهای ایران، ارمنستان، گرجستان، بلغارستان و یونان22 و 23 تیرماه در سوفیا بلغارستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه "ورود به این کریدور برای سایر کشورها باز است" افزود: کشورهای دیگر از جمله رومانی برای پیوستن به این کریدور ابراز تمایل کرده اند اما قبل از شروع بررسی برای ورود سایر کشورها به کریدور خلیج فارس-دریای سیاه باید بر تاسیس آن تمرکز کرد.

این مقام مسئول با اشاره به آخرین وضعیت حضور کشور آذربایجان در این کریدور تصریح کرد: برای حضور طرف آذری در نشست پیش رو دعوتنامه ارسال شده است اما تاکنون تاییدیه ای از جانب آنها دریافت نشده است و در مورد عدم حضور خود در جلسه پیش رو نیز به طور رسمی اعلام نکرده است.

مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری خاطرنشان کرد: تاکنون لغو روادید کامیون های ایرانی برای تردد به گرجستان و جمهوری آذربایجان صورت گرفته و پیشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نهایی کریدور خلیج فارس-دریای سیاه در بلغارستان برگزار می شود

نشست نهایی کریدور خلیج فارس-دریای سیاه در بلغارستان برگزار می شود