مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 14:012016-06-29اقتصادي

رییس سازمان صنعت ایلام: جذب سرمایه گذار در حوزه صنعت ایلام رویکرد اصلی است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: جذب سرمایه گذار در حوزه صنعت ایلام رویکرد اصلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ایلام، یارالله نصیری ظهر امروز در نشست اقتصاد مقاومتی با حضور رسانه های استان در محل سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز ایلام اظهار داشت: در استان ایلام محور توسعه تنها باید صنعت، و معدن و تجارت باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: در حقیقت توسعه صنعت در استان ایلام با ظرفیت های نفت و گازی که وجود دارد قابل تحقق و دست یابی است و می شود با تکیه بر این ظرفیت ها در راستای تحقق توسعه ایلام گام برداشت.

وی ادامه داد: استان ایلام دارای ذخایر غنی نفت و گاز بوده و باید تلاش شود این پتانسیل ها بالفعل شده تا همه بتوانند از مزیت های آن به عنوان شهروندان و ساکنان استان ایلام بهره مند شوند.

این مسوول اضافه کرد: ایجاد شغل تنها بخشی از مزیت توسعه صنعت در استان ایلام بوده که به عنوان یک مطالبه واقعی از سوی جوانان جویای کار در استان ایلام طرح می شود و یکی از دغدغه های اساسی مسوولان امر نیز محسوب می شود.

نصیری تصریح کرد: خوشبختانه در این راستا فعالیت هایی شروع شده و نیاز است که این فعالیت ها از شتاب قابل قبولی برخوردار باشند تا بتوان در مسیر ایجاد شده گام های بلندی را برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان صنعت ایلام: جذب سرمایه گذار در حوزه صنعت ایلام رویکرد اصلی است

رییس سازمان صنعت ایلام: جذب سرمایه گذار در حوزه صنعت ایلام رویکرد اصلی است