مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 10:262016-06-29سياسي

چه طور از مسبب تحریم های بانکی ایران انتظار عدالت داشته باشیم؟


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت گفت: در یکی از قطعنامه های سازمان ملل از گروه FATF برای راهنمایی ها و برنامه ریزی هایش علیه تحریم های ایران تقدیر صورت گرفته؛ - حال چه طور می شود که با ایجاد توافق و مذاکره از چنین گروهی انتظار عدالت داشته باشیم؟ اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید امیر حسین غفاریان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به توافق بانک مرکزی با گروه FATF سازمان ملل گفت: پس از برجام برخی از گروه های خارجی همچون آژانس انرژی اتمی وFATF را در عرصه بین المللی داور محسوب می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: این گروه از بدو تاسیسش در سازمان ملل، هدف خود را مبارزه با پولشویی و تروریسم قرار دادهt اما این در صورتی است که همین گروه در طی سالیان دراز هیچ گونه اعتراضی به پولشویی ها و حمایت آمریکا از تروریسم نکرده است.

وی با بیان اینکه FATF یکی از مسببان تحریم های بانکی و مالی علیه ایران است، اظهار داشت: این گروه تا جایی که می توانست برای تحریم علیه کشورمان سازمان ملل را راهنمایی کرده و حتی برنامه های مشخصی را هم تدوین کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه طور از مسبب تحریم های بانکی ایران انتظار عدالت داشته باشیم؟

چه طور از مسبب تحریم های بانکی ایران انتظار عدالت داشته باشیم؟