مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 03:362016-06-29اقتصادي

رییس خانه معدن: مجلس بودجه های مورد نیاز صنعت را تصویب کند


رییس خانه معدن افزایش سرمایه گذاری ها را عامل توسعه اقتصادی کشور دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی باید با نگاه های ویژه بودجه های لازم برای حوزه صنعت را تصویب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، محمدرضا بهرامن سه شنبه شب در مراسم تجلیل از صنعت گران و معدن کاران نمونه استان قم که به مناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن در تالار ونوس برگزار شد، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی راهبردی برای رسیدن به نتایج مورد نظر اقتصادی در کشورهای مختلف بوده اما تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی نیازمند تامین زیرساخت ها و نقش کارآفرین ها در این عرصه اعتماد به تاثیرگذاری ارکان اقصتاد مقاومتی و اصول این راهبرد است.

وی با تاکید بر اینکه شورآبه های استان قم برای رسیدن به مرحله بهره برداری مطلوب 200 میلیون دلار سرمایه گذاری نیاز دارد، تصریح کرد: استفاده جامع از فرصت ها برای رسیدن به توسعه اقتصادی و بهبود سازی شرایط کشور در عرصه های مختلف باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

رییس خانه معدن با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند تغییر قوانین و عملکردها است، مطرح کرد: باید شرایط مطلوب برای حضور سرمایه گذاران را در استان های مختلف کشور فراهم سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس خانه معدن: مجلس بودجه های مورد نیاز صنعت را تصویب کند

رییس خانه معدن: مجلس بودجه های مورد نیاز صنعت را تصویب کند