مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 23:362016-06-28سياسي

استاد حوزه و دانشگاه: روز جهانی قدس همایش بزرگ استکبارستیزی مسلمانان است


استاد حوزه و دانشگاه، روز جهانی قدس را روز همبستگی و اتحاد جهان اسلام دانست و گفت: روز جهانی قدس همایش بزرگ استکبارستیزی مسلمانان علیه صهیونیست های ظالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، حجت الاسلام محمدعلی قربانی شامگاه سه شنبه در مراسم شب قدر بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: 23 ماه مبارک رمضان از شب های معروف قدر است.

وی ادامه داد: در روایت ها آمده، در شب 19 ماه مبارک رمضان تقدیر انسان ها رقم زده می شود و در شب 21 رمضان امضا شده و در 23 ماه مبارک رمضان ابرام و به اعمال ها تا سال آینده مهر زده می شود.

قربانی، شب قدر را زمانی برای درخواست انسان از خداوند برای برطرف کردن مشکل و گرفتاری عنوان کرد و افزود: شب قدر بهترین زمان برای آنها است که می خواهند به کمال برسند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در روایت ها آمده در ماه مبارک رمضان فرشته ای در آسمان ندا می دهد آیا کسی هست دعا کرده و از خداوند بخواهد او را اجابت کند، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان به ویژه در شب قدر دعای بندگان استجابت می شود.

*روز جهانی قدس همایش بزرگ استکبارستیزی وی در ادامه به روز جهانی قدس در جمعه هفته جاری اشاره کرد و گفت: روز جهانی قدس همایش بزرگ استکبارستیزی مسلمانان علیه صهیونیست های ظالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد حوزه و دانشگاه: روز جهانی قدس همایش بزرگ استکبارستیزی مسلمانان است

استاد حوزه و دانشگاه: روز جهانی قدس همایش بزرگ استکبارستیزی مسلمانان است