مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 19:102016-06-28اقتصادي

رسانه ملی زبان گویای کشاورزان پرتلاش است


رییس رسانه ملی در نشستی مشترک با وزیر جهاد کشاورزی بر تقویت همکاری ها به ویژه حمایت رسانه ملی از تولید داخلی در بخش کشاورزی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی رسانه ملی، در این نشست دکتر علی عسکری با اشاره به جایگاه و اهمیت کشاورزی در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: ایجاد اشتغال جوانان در روستاها و رشد کشاورزی کشور که در تحقق اقتصاد مقاومتی تأثیرگذار است، مأموریت بزرگ و جهاد گونه وزارت کشاورزی محسوب می شود.

وی افزود: در کشور ما کشاورزی یک عامل راهبردی در اقتصاد مقاومتی و پایداری در برابر تحریم هاست که در پیشرفت و آبادانی کشور نقش مهمی ایفا می کند.

رییس رسانه ملی با اشاره به وجود برخی آسیب های اجتماعی در کشور تصریح کرد: کوچ روستاییان و کشاورزان از روستاها به شهرهای بزرگ به دلیل بعضاً خشکسالی سال های اخیر و برخی عوامل دیگر بیشترین عامل پدید آمدن آسیب های اجتماعی و نیز کند شدن چرخه کشاورزی در کشور بوده است.

وی افزود: در صورت آباد شدن روستاها و معکوس شدن مهاجرت، کشاورزی به جایگاه اصلی خود بر می گردد و این کار بزرگی است که به عهده وزارت جهاد کشاورزی است و کمک به آن نیز از وظایف صدا و سیما محسوب می شود.

رییس سازمان صداوسیما در ادامه تأکید کرد که رسانه ملی در همه زمینه های کشاورزی و معرفی روش های نوین و استفاده از فناوری های جدید به موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ملی زبان گویای کشاورزان پرتلاش است

رسانه ملی زبان گویای کشاورزان پرتلاش است