مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 18:212016-06-28سياسي

دادستان مرکز استان سمنان: دادستان های سمنان به سارقان مرخصی نمی دهند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: در شورای دادستان های شهرستان های استان سمنان مطرح شده که به سارقان مرخصی داده نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مهدی شهر، حیدر آسیابی عصر امروز در جمع شماری از مسؤولان مهدی شهر، با گرامیداشت سالروز هفتم تیرماه سال1360 و شهادت شهید آیت الله دکتر سیدمحمد بهشتی و 72 تن از یارانش، با بیان اینکه دعاوی در برخی موارد کیفری و برخی حقوقی است یا وصف اداری دارد، اظهار داشت: در برخی اوقات، مردم به دستگاه قضایی مراجعه می کنند و می گویند شکایتی کردم و ترتیب اثر ندادند؛ بعضی وقت ها این ترتیب اثر ندادن به مفهوم عدم رسیدگی نیست و مسائل حقوقی در میان خواهد بود و باید به دادگاه خاصی با تشکیلات جداگانه مراجعه شود.

وی با اشاره به استقلال قوه قضاییه با بیان فرمایشی از رهبر معظم انقلاب گفت: قاضی مستقل است و در محکمه جز خدا و قانون مافوقی ندارد و این شامل همه قضات می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با بیان اینکه ما سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه داریم، گفت: دستگاه قضاییه در سلسله مراتب نه تابع قوه مقننه و نه تابع قوه مجریه است؛ اما در برخی موارد تعاملات دستگاه ها با یکدیگر موضوع متفاوتی است.

وی با بیان اینکه در برخی از سفرهای مردمی ریاست جمهوری این مسأله مطرح می شود چون نامه ای دادند به رییس جمهور و پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان مرکز استان سمنان: دادستان های سمنان به سارقان مرخصی نمی دهند

دادستان مرکز استان سمنان: دادستان های سمنان به سارقان مرخصی نمی دهند