مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 18:102016-06-28سياسي

آخرین وضعیت تبدیل زندان اوین به پارک


پیش نویس تفاهمنامه اولیه تبدیل اوین به پارک را به شهرداری تهران ارسال کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر جهانگیر در حاشیه برگزاری همایش سراسری هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر آخرین وضعیت تبدیل زندان اوین به پارک اظهار کرد: پیش نویس تفاهمنامه اولیه آماده شده و دو، سه روز پیش آن را به شهرداری تهران فرستادیم.

تعهدات دو طرفه مطرح شده و نیازمند این هستیم تا شهرداری جایی را برای انتقال زندانیان آماده کند و آن را تحویل سازمان زندان ها دهد تا در آن صورت ما بتوانیم زندانیان را به آن مکان انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه در استان تهران زندان به آن معنایی که گفته می شود وجود ندارد و بیشتر زندان ها در استان البرز هستند، تصریح کرد: از مدت ها پیش استاندار البرز اعلام کرد هر استانی باید زندان خودش را داشته باشد و ما نیازمند این هستیم که یکسری از زندان ها به استان تهران منتقل شود.

وی در خصوص زندان استان تهران توضیح داد: راه اندازی این زندان 4 فاز دارد که هر فاز 2 هزار نفر جمعیت دارد و در مجموع اگر تمام فازها تکمیل شوند، 10 هزار نفر ظرفیت در زندان تهران بزرگ وجود دارد.

رییس سازمان زندان ها در جواب سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا این طرح انتقال زندانی ها برخلاف تفکیک و طبقه بندی زندانی ها است یا خیر؟ پاسخ داد: در زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تبدیل زندان اوین به پارک

آخرین وضعیت تبدیل زندان اوین به پارک