مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 17:562016-06-28سياسي

شهردار اردبیل: المان میدان وحدت اردبیل اجرایی می شود


تلاش می کنیم تا طرح نهایی المان میدان وحدت اردبیل را اجرایی کنیم تا ورودی شهر اردبیل از شمال این استان جلوه ای زیبا پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، حمید لطف اللهیان عصر امروز در جریان بازدید از طرح های شهرداری مناطق متعدد اردبیل اظهار کرد: ما در اجرا و عملیاتی کردن این طرح زیبا مصمم هستیم که امیدواریم براساس طراحی های انجام شده این المان در میدان وحدت اردبیل به شکل مناسب مطابق با طراحی های انجام شده به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: این المان توسط شهرداری اردبیل و به منظور حفظ اصالت و هویت غنی تاریخی این شهر در میدان وحدت یکی از بزرگترین میادین شهر اردبیل احداث می شود.

شهردار اردبیل ارتقا زیبایی های بصری شهر را در کنار نواقص معابر از اولویت اقدامات شهرداری اعلام کرد و گفت: پازل چینی و رنگ آمیزی مناسب به این شرایط حال و هوای متفاوت بخشیده است.

لطف اللهیان افزود: ما با آگاهی از این اصل مهم نسبت به رنگ آمیزی هنری در تفرجگاه های سطح شهر از جمله شورابیل اقدام کردیم به طوری که هدفمان ایجاد جذابیت در این منطقه گردشگری است.

وی به اهداف شهرداری در حمایت از تولیدات داخلی نیز اشاره کرد و گفت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی شهرداری اردبیل به تبلیغات تولیدات داخلی بر روی اتوبوس های شهری تا 10 درصد تخفیف ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اردبیل: المان میدان وحدت اردبیل اجرایی می شود

شهردار اردبیل: المان میدان وحدت اردبیل اجرایی می شود