مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 15:312016-06-28پزشكي

معاون استاندار اردبیل: شیوع سرطان در اردبیل محسوس تر است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: آمار بالای بیماری سرطان در استان اردبیل محسوس است به طوریکه کارشناسان امر دنبال علل و عواملی هستند که این بیماری را در سال های اخیر به شکل غیرعادی تشدید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، طاهر شریفی عصر امروز در همایش تغذیه طبیعی راهی به سوی سلامتی در اردبیل اظهار کرد: در استان اردبیل سرطان از جمله بیماری های شایعی است که بیش از حد طبیعی شاهد گسترش و شیوع این بیماری هستیم که محققان و صاحب نظران در حوزه پزشکی دنبال یافتن علل و عوامل این بیماری به ویژه در حوزه تغذیه هستند تا بفهمند منشأ تشدید این بیماری کدام یک از گزینه های مصرف آب، غذا و یا سایر مؤلفه هاست.

وی ضرورت تغذیه سالم با خوردن گیاهان و بسیاری از مواد را به صورت خام یادآور شد و تصریح کرد: متأسفانه عادت بد خوردن گوشت حیوانات در استان اردبیل به یک بیماری فراگیر تبدیل شده که باید سعی کنیم به جای استفاده از گوشت حیوانات از سبزیجات و گیاهان در تغذیه روزانه استفاده کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل ضرورت تغییر در فرهنگ، رفتار و نگرش با طبیعت را ضروری خواند و گفت: جالب است در کشور پرجمعیتی مانند هندوستان 80 درصد مردم گوشت نمی خورند و به گیاه خواری و خام خوردن میوه ها و سبزیجات روی آورده اند، در حالی که در نقطه عکس آن در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار اردبیل: شیوع سرطان در اردبیل محسوس تر است

معاون استاندار اردبیل: شیوع سرطان در اردبیل محسوس تر است