مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 14:402016-06-28سياسي

دستگاه قضایی بنای سازش با تخلف را ندارد


رییس قوه قضاییه با انتقاد از برخی از افراد که بعد از 37 سال لب به انتقاد باز کرده اند، افزود: این افراد خود زمانی در این کشور مسئول بودند و الان اپوزیسیون شده اند که این موضوع عجیبی است.

- "، آیت الله صادق آملی لاریجانی در همایش هفته قوه قضاییه با بیان اینکه اشرافی گری را برخی از این افراد خود اشاعه داده اند، گفت: گویا این افراد یادشان رفته است که باعث اشاعه اشرافی گری در کشور خودشان هستند.

رییس دستگاه قضا افزود : این افراد باید به خود، آقازاده ها و سرمایه داران مفسدی که با آنها ارتباط دارند نگاه کنند و بعد متوجه می شوند مشکل از کجاست.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: من نمی خواهم دفاع کنم؛ اشکالات، تخلفات و کمبودهایی در قوه قضاییه وجود دارد ولی باید بیندیشیم که در زمین کار می کنیم و یا در آسمان؟آیت الله آملی لاریجانی افزود: ما باید ببینیم با تمام محدودیتها و کمبودها آیا قوه قضاییه در مسیر تکاملی سیر می کند یا خیر؟ آیا با متخلفین برخورد می کند یا آنها را تشویق می کند؟ آیا با قاضی متخلف و رشوه گیر می سازد یا برخورد می کند؟وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 50 نفر را انفصال از خدمت کرده ایم، گفت: دستگاه قضا بنای سازش با تخلف را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی بنای سازش با تخلف را ندارد

دستگاه قضایی بنای سازش با تخلف را ندارد