مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 12:312016-06-28دانش

26 گروه جهادی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری حضور می یابند


مسئول اردوهای جهادی استان چهارمحال و بختیاری گفت: 26 گروه جهادی شامل 1900 نفر در چهار مناطق محروم استان حضور یافته و به ارائه خدمات می پردازند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید همتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در خصوص اردوهای جهادی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اردوهای جهادی این استان در چهار زمان 28 تیر تا 15 مرداد ماه امسال؛ 15 مرداد تا 30 مردادماه؛ یکم شهریور تا 15 شهریور و از 15 شهریور تا 30 شهریور ماه امسال در چهار شهرستان لردگان، کوهرنگ، کیار و اردل برگزار می شود.

وی افزود: در این اردو 26 گروه جهادی شامل 1900 نفر تحت عنوان چهار قرارگاه سازمان دهی شده اند و در چهار بخش کمتر توسعه یافته و نیازمند به ارائه خدمات می پردازند که یکی از این گروه ها را مسئولین و کارمندان ناحیه بسیج دانشجویی استان تشکل می دهند.

مسئول اردوهای جهادی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اردوها در عرصه های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، دامپزشکی، و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

همتی ادامه داد: عرصه عمرانی این اردوها شامل ساخت و ساز منازل است که در این بخش طی قراردادی که با کمیته امداد منعقد شده است تصمیم گرفته شد که اعتبار و مصالح را کمیته آماده و به محض ورود جهادگران در اختیار آنها قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 گروه جهادی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری حضور می یابند

26 گروه جهادی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری حضور می یابند