مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 11:452016-06-28حوادث

تفهیم اتهام «محارب» به عاملان سرقت مسلحانه


اتهام محاربه از طریق شرکت در سرقت مسلحانه در حالی از سوی مقام قضایی به 2 عضو اصلی دستبرد به 5 بانک و موسسه مالی در مشهد تفهیم شد که هنوز تحقیقات این پرونده درباره سایر جرایم ارتکابی آنان و همچنین دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این باند ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای دستبردهای مسلحانه اعضای این باند از چهاردهم تیر سال گذشته با سرقت 500 هزار تومان از تعاونی اعتباری فرشتگان شعبه بولوار معلم آغاز شد.

2 متهم اصلی پرونده سرقت های مسلحانه که مسعود و مصطفی نام دارند با استفاده از کلاه کاسکت و ماسک بهداشتی چهره خود را می پوشاندند و در حالی که سلاح کلت کمری را نیز در دست می فشردند به بانک ها و موسساتی که از قبل شناسایی کرده بودند دستبرد می زدند و سپس با موتورسیکلت از محل می گریختند.

گزارش خراسان حاکی است: 2 سارق مسلح اگرچه در برخی سرقت هابه دلیل آموزش های ارائه شده به کارکنان بانک ها و موسسات مالی از طریق نیروی انتظامی، ناکام ماندند، اما تا ششم خرداد گذشته به 5 بانک و موسسه دستبرد زدند.

آنان که نقشه سرقت های مسلحانه را در پاتوق مجردی واقع در منطقه سیدی مشهد طراحی می کردند در برخی دستبردهای مسلحانه، برای ترساندن مردم اقدام به تیراندازی هوایی کردند تا بتوانند راهی برای فرار بیابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفهیم اتهام «محارب» به عاملان سرقت مسلحانه

تفهیم اتهام «محارب» به عاملان سرقت مسلحانه