مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 10:412016-06-28ورزشي

بازیکن اسبق سرخابی ها: لیگ جذاب و پرتماشاگری را در پیش داریم


بازیکن اسبق تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: به طور قطع امسال لیگ جذاب و پرتماشاگری را در پیش داریم.

- مهدی هاشمی نسب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اکثر علاقه مندان به فوتبال در کشورمان دوست دار یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس هستند و هرگاه این دو تیم قدرتمند باشند، هواداران بیشتری جذب ورزشگاه ها شده و شاهد برگزاری دیدارهای زیباتری هستیم.

وی با اشاره به اتفاقات نقل و انتقالات فوتبال گفت: خوشبختانه بازیکنان خوبی جذب استقلال و پرسپولیس شده اند و مطمئن هستیم که لیگی جذاب و پرتماشاگری را نسبت به سال های قبل شاهد خواهیم بود.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: البته هواداران استقلال و پرسپولیس با وجود آمدن این بازیکنان به تیم محبوبشان، انتظارات بیشتری هم دارند و با توجه به اینکه هواداران و تماشاگران ما صبور نیستند، شرایط سختی را برای سرخابی های پایتخت در این فصل پیش بینی می کنم.

هاشمی نسب تصریح کرد: اکثر بازیکنانی که جذب این دو تیم شده اند، در تیم های شهرستانی و باشگاهی خود بهترین بوده و حتی بهترین ها در لیگ بوده اند، اما شرایط استقلال و پرسپولیس تفاوت های بسیاری دارد و اگر بازیکنان جوان نتوانند خود را با محیط این دو باشگاه پرهوادار هماهنگ سازند، به طور قطع افت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن اسبق سرخابی ها: لیگ جذاب و پرتماشاگری را در پیش داریم

بازیکن اسبق سرخابی ها: لیگ جذاب و پرتماشاگری را در پیش داریم