مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 10:412016-06-28فرهنگي

رییس اداره ارشاد مشهد: دوازدهمین جشنواره نمایشنامه خوانی در مشهد برگزار می شود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد از برگزاری دوازدهمین جشنواره نمایشنامه خوانی در دو بخش در مشهد هم زمان با هفته پایانی ماه مبارک رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، صدرا یوسفی به برگزاری دوازدهمین جشنواره نمایشنامه خوانی در مشهد اشاره کرد و گفت: این جشنواره از 13 تا 16 تیرماه (در دو نوبت پیش و پس از افطار) در سه سالن مجموعه تئاتر شهر مشهد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه این جشنواره 17 تیرماه با عنوان رمضان نمایش مشهد هم زمان با عید سعید فطر برگزار می شود، افزود: اولویت اصلی جشنواره نمایشنامه خوانی امسال حضور نمایشنامه های بومی است که توسط هنرمندان مشهدی نوشته شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد یکی از ضعف های مهم در نمایشنامه نویسی کشور را توجه کمتر به نگارش نمایشنامه های بومی باکیفیت بالا دانست و تصریح کرد: خوشبختانه در مشهد به واسطه فعالیت مستمر هنرمندان و نمایشنامه نویسان مشهدی، این ضعف کمتر است و برگزاری جشنواره های نمایشنامه خوانی در راستای ارتقای کیفیت نگارش نمایشنامه های بومی و ایرانی هرسال در مشهد به صورت مستمر برگزار می شود.

یوسفی با بیان اینکه فضای معنوی، اعتقادی ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای برگزاری دوازدهمین جشنواره نمایشنامه خوانی مشهد است، گفت: این جشنواره به صورت کاملاً تخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره ارشاد مشهد: دوازدهمین جشنواره نمایشنامه خوانی در مشهد برگزار می شود

رییس اداره ارشاد مشهد: دوازدهمین جشنواره نمایشنامه خوانی در مشهد برگزار می شود