مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 09:062016-06-28سياسي

انتشار وصیت نامه شهید مدافع حرم برای نخستین بار دست از ولایت فقیه برندارید


توصیه من این است که دست از ولایت فقیه برندارید؛ نماز و حجاب خود را حفظ کنید و در راه رضای خداوند قدم بردارید و خود را به آرامش برسانید.

- بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و درود به پیشگاه حضرت حق و محضر ولی عصر (عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) و به ارواح ملکوتی امام خمینی (ره) و همه شهدای راه حق.

اینجانب روح الله صحرایی فرزند غلام رضا، وصیت نامه خود را در طی 2 قسمت می نویسم: قسمت اول مربوط به خانواده و قسمت دوم خدمت فامیل ها، دوستان، آشنایان، هم محله ای ها و همکاران عزیز می باشد.

* قسمت اول: پدر عزیزم! مادر دلسوزم! همسر صبورم! و برادر مهربانم! من با اشک چشم و دلی شاد از نزد شما به محضر الهی می روم.

جسم من می رود ولی روح من در کنار شماست، پس بر من گریه نکنید، چون که من نمرده ام بلکه زنده ام و شما را می بینم.

من و امثال من هدیه و نعمتی هستیم که خداوند به هر پدر و مادری می دهد و شماها مرا به نزد عزیز دلم خداوند بلندمرتبه فرستادید و من در راه حق رفتم و در محضر او به آرامش دل رسیده ام.

شماها هم برای اینکه این فراق جسمانی مرا تحمل کنید و برایتان آسان شود، به یاد آورید کربلا را، صبوری و استقامت حضرت زینب (س) را، که برادران و برادرزادگان و پسران خود را به میدان نبرد فرستاد و جلوی چشم آن حضرت همه شهید شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار وصیت نامه شهید مدافع حرم برای نخستین بار دست از ولایت فقیه برندارید

انتشار وصیت نامه شهید مدافع حرم برای نخستین بار دست از ولایت فقیه برندارید