مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1395 ساعت 19:102016-06-27سياسي

آخرین وضعیت مجروحان اتوبوس حامل سربازان اعلام شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از 54 مجروح دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان تاکنون 26 نفر با پایان دوران نقاهت از بیمارستان شهید رجایی ترخیص شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد هادی ایمانیه عصر دوشنبه این سخنان را در حاشیه بازدید استاندار فارس، معاون اجرایی فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و یکی از نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از سربازان حادثه دیده در سانحه دوم تیرماه جاری دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان پادگان صفر پنج کرمان بیان کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از 28 مجروحی که هم اینک در بیمارستان شهید رجایی بستری هستند، 14 تن از آنها در بخش مراقبت های ویژه موسوم به آی.

سی.

یو تحت مراقبت بودند که امروز سه نفر از آنها به بخش عادی منتقل شدند.

وی افزود: بدین ترتیب، هم اینک 11 بیمار در بخش مراقبت های ویژه هستند که امیدواریم فردا سه شنبه هشتم تیرماه سه نفر از آنها نیز به بخش عادی منتقل شوند.

ایمانیه گفت: در خصوص شش تن از سربازان حادثه دیده نیز دستور پزشکی مبنی بر ترخیص آنها صادر شده است که در صورت تمایل می توانند بیمارستان را ترک کنند و یا این که دوران نقاهت را در بیمارستان سپری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مجروحان اتوبوس حامل سربازان اعلام شد

آخرین وضعیت مجروحان اتوبوس حامل سربازان اعلام شد