مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1395 ساعت 12:312016-06-27اقتصادي

از صفر کارمندی تا میلیون مدیریتی ولنگاری مالی مدیران دولتی به کجا رسید؟


در حالی که مردم با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می کنند، انتشار فیش های حقوقی نجومی موج گسترده ای از نارضایتی را برانگیخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی "، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: زمانی که کارگران و کارمندان درحال جمع و تفریق حساب کتاب آخر ماهشان بودند تا ببیند چیزی در چنته برایشان باقی میماند،اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه عده ای فارغ از هرگونه حساب و کتابی، حقوق های کلان میگیرند و موجی از نارضایتی مردم را که در شرایط سخت اقتصادی به سر می بردند و حتی حقوقشان کفاف هزینه های زندگی ساده را هم نمی داد در پی داشت.

زمانی که این ماجرا افشا شد،مسئولان وعده رسیدگی دادند و استعفا و عزل کردن ها آغاز شد تا غائله به پا شده ختم به خیر شود؛یکی عذرخواهی کرد تا تسلی خاطر کارگرانی باشد که به سختی روزگار میگذرانند و عده ای هم بهانه تراشی کرده و گفتند این ها معوقات و مطلبات چندین ماهه است.

* بیمه مرکزی ماجرای این فیش حقوقی از تعدادی مدیر ارشد شرکت بیمه مرکزی شروع شد؛ این فیش های حقوقی نشان می داد، تنها سه مدیر ارشد بیمه مرکزی 180میلیون تومان حقوق می گرفتند و تنها یک نفر از آن ها دریافتی اش به 87میلیون تومان در ماه می رسید، بماند که وام ضروری 400میلیون تومانی، وام خودروی مدیران، اضافه کاری4میلیون تومانی، اضافه کاری فوق العاده33میلیون تومانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از صفر کارمندی تا میلیون مدیریتی ولنگاری مالی مدیران دولتی به کجا رسید؟

از صفر کارمندی تا میلیون مدیریتی ولنگاری مالی مدیران دولتی به کجا رسید؟