مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1395 ساعت 10:552016-06-27سياسي

تاکید بر ضرورت مقابله با تخریبگران و مهاجمان به محیط زیست


رییس جمهور در پیامی شهادت «محمد دهقانی»، «پرویز هرمزی» و «منوچهر شجاعیان»، سه محیط بان شجاع و فداکار را در درگیری با شکارچیان متخلف تسلیت گفت.

- " رییس جمهور در پیامی شهادت محمد دهقانی ، پرویز هرمزی و منوچهر شجاعیان ، سه محیط بان شجاع و فداکار را در درگیری با شکارچیان متخلف تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام آقای روحانی که روز دوشنبه ، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان محیط زیست در بندرعباس و در مراسم تشییع پیکرهای دو تن از این شهیدان قرائت کرد، به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیمشهادت سه محیط بان شجاع و فداکار محمد دهقانی ، پرویز هرمزی و منوچهر شجاعیان در درگیری با شکارچیان متخلف، خبری تأسف آمیز و اندوهبار است که یک بار دیگر ضرورتها را برای مقابله با تخریبگران و مهاجمان به محیط زیست کشور هشدار داده و گوشزد میکند.

محیط بانان و جنگلبانان عزیز ما که امروز در خط مقدم دفاع از سرمایه های طبیعی و شکننده کشور قرار دارند، متأسفانه آماج افراد و گروههایی قرار میگیرند که جز مطامع خود نمی بینند و این راه، مسیر درست مدافعان حقوق ملتهاست، مدافعانی که این بار در دفاع از موهبات الهی و ایستادگی بر سر عهد خویش با مردم، جانشان را فدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر ضرورت مقابله با تخریبگران و مهاجمان به محیط زیست

تاکید بر ضرورت مقابله با تخریبگران و مهاجمان به محیط زیست