مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1395 ساعت 10:512016-06-27سياسي

نماینده کرج در مجلس: صهیونیست ها و حامیان آنها منتظر پاسخ قاطع جهان اسلام باشند


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست ها و حامیان این رژیم کودک کش روز جمعه منتظر پاسخ قاطع جهان اسلام باشند.

- عزیز اکبریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سال های بسیاری است که مردم مظلوم ساکن سرزمین های اشتغالی تحت ظلم و ستم رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی قرار دارند و هر چه فریاد می زنند، نهادهای مدعی دفاع از حقوق بشر صدای آنها را نمی شوند.

وی افزود: تمام جنایات این رژیم منفور با حمایت صریح و گسترده دولت های غربی و به ویژه سران کاخ سفید از یک سو و حمایت حکومت های خودفروخته و سرسپرده برخی از ممالک اسلامی انجام می شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مثلث رژیم صهیونیست کشورهای غربی حکام منطقه ای موجب شده که اشغالگران قدس هر روز خون جوانان مسلمان سرزمین های اشغالی را بر زمین ریخته و به این جنایت افتخار هم می کنند.

اکبریان گفت: اما جهان اسلام هوشیار و آگاه است و رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم منفور باید منتظر پاسخ قاطع جهان اسلام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان باشند.

وی بیان داشت: یکی از عوامل اصلی بازدارنده در برابر ظلم و ستم رژیم کودک کش سرزمین های اشغالی، اتحاد و همدلی امت اسلامی است و همه باید در روز جهانی قدس در راهپیمایی شرکت کرده و به غربی ها نشان دهیم که مسلمانان بی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کرج در مجلس: صهیونیست ها و حامیان آنها منتظر پاسخ قاطع جهان اسلام باشند

نماینده کرج در مجلس: صهیونیست ها و حامیان آنها منتظر پاسخ قاطع جهان اسلام باشند