مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1395 ساعت 08:552016-06-27اقتصادي

حذف سالانه 10 میلیون مکاتبه با الکترونیکی کردن


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه برای ارتقای سلامت اداری و شفاف سازی باید شیوه ها را اصلاح کنیم، گفت: با الکترونیکی کردن بسیاری از امور، - بیش از 10 میلیون مکاتبه سالانه حذف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما"، احمد تویسرکانی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری یکشنبه شب شبکه دو سیما گفت: حدود 80 درصد از وجوهی که در دفاتر اسناد رسمی از مردم اخذ می شود به خزانه دولت واریز می شود و مبلغ اندکی در قالب حق التحریر در اختیار سردفتر، دفتریار و کارکنان دفترخانه قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیش از صد سال قدمت دارد افزود : صدها میلیون سابقه در دفاتر اسناد رسمی وجود دارد که برای برون رفت از وضعیت سنتی، کاغذ بازی و اصلاح فرآیندها برنامه ریزی های گسترده ای را انجام دادیم.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه برای ارتقای سلامت اداری و شفاف سازی باید شیوه ها را اصلاح کنیم، گفت: با الکترونیکی کردن بسیاری از امور، بیش از 10 میلیون مکاتبه سالانه حذف شده است.

تویسرکانی افزود : هر سال بیش از 90 میلیون اوراق بهادار چاپ می کردیم برای اینکه مردم تقاضاهای خود را بر روی آن یادداشت کنند که اکنون حذف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف سالانه 10 میلیون مکاتبه با الکترونیکی کردن

حذف سالانه 10 میلیون مکاتبه با الکترونیکی کردن