مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1395 ساعت 08:412016-06-27سياسي

آیت الله خاتمی: احیای لیالی قدر کانون عشق به خدا و ولایت است


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه احیای لیالی قدر کانون عشق به خدا و ولایت است، به تشریح شاخصه های عشق به خداوند در زندگی حضرت امیرالمومنین (ع) پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جنوب استان تهران، آیت الله سید احمد خاتمی بامداد امروز در آیین احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) که با حضور پرشور مردم خداجو برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار داشت: امروز در جای جای ایران مردم به امید و عشق به خداوند متعال به مناجات با باری تعالی پرداختند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه لیالی قدر گفت: لیالی قدر زمان تجدید عهد با خداوند متعال و آشتی با باری تعالی و اعتراف کردن نزد خداوند است.

امام جمعه موقت تهران، عشق به خداوند متعال را نخستین عطر لیالی قدر دانست و افزود: مردم در این شب های عزیز به حضور در پیشگاه خداوند متعال اعلام می دارند اگر چه ما بد هستیم اما در دل امید و عشق به شما داریم.

وی ولایت را دومین عطر لیالی قدر خواند و تاکید کرد: ولایت و عشق به حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) دومین عطر لیالی قدر استو عشق به خدا و عشق به ولایت دو عطر لیالی قدر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خاتمی: احیای لیالی قدر کانون عشق به خدا و ولایت است

آیت الله خاتمی: احیای لیالی قدر کانون عشق به خدا و ولایت است