مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1395 ساعت 08:362016-06-27سياسي

فرماندار گرمسار: غفلت از ظرفیت ها روند توسعه و آبادانی گرمسار را کند می کند


غفلت از ظرفیت های گرمسار روند توسعه و آبادانی این شهرستان را کند می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از گرمسار، داریوش طاهری صبح امروز در جمع شماری از مسؤولان گرمسار، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امیرالمؤمنین علی (ع) اظهار داشت: علی رغم هجمه هایی که نیروهای استکبار برای ریشه کن کردن انقلاب اسلامی ایران وارد کردند، قطار انقلاب اسلامی ایران به سرعت در حال پیشروی است؛ عده ای سوار بر این قطار شده و عده ای دیگر در طول مسیر از آن پیاده شدند اما مهم در این زمان انقلابی ماندن است.

وی با اشاره به اینکه در طول خدمت گزاری دولت ها نقاط ضعف و نقاط قوت فراوانی یافت می شود، بیان کرد: دولت تدبیر و امید علاوه بر مهار رکود در کشور و برقراری ارتباط با سایر کشورها، در این برهه کنونی امید و امنیت را در هر زمینه سیاسی، فرهنگی اجتماعی و اقتصادی توسعه بخشید و این از نعمت های این دولت است.

طاهری با تأکید بر اینکه اعتماد مردم به دولت یک سرمایه اجتماعی است، خاطرنشان کرد: دولت نباید اجازه دهد که ذره ای از اعتماد مردم نسبت به خدمات آنان کاسته شود و این اعتماد با انجام خدمات بیشتر و خالصانه به دست خواهد آمد.

فرماندار گرمسار با اشاره به فیش های حقوقی نجومی برخی مدیران دولتی اظهار داشت: من قضاوت نمی کنم و تنها موضع گیری قاطعانه رهبری را ملاک قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار گرمسار: غفلت از ظرفیت ها روند توسعه و آبادانی گرمسار را کند می کند

فرماندار گرمسار: غفلت از ظرفیت ها روند توسعه و آبادانی گرمسار را کند می کند