مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 23:262016-06-26پزشكي

تا 3 سال دیگر در شیراز بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور راه اندازی می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با تلاش های انجام شده از سوی خیران، بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور تا سه سال دیگر به در این شهر به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز، محمدهادی ایمانیه یکشنبه شب در حضور خیرانی که در احداث بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور مشارکت داشتند در سخنانی اظهار داشت: دومین شیوع مرگ ومیر و نخستین علت سقوط جامعه به زیرخط فقر هزینه بالای درمان بیماری سرطان است.

وی خاطرنشان کرد: خیران و تمام آحاد جامعه می توانند با پرداخت حداقل 10 و 20 هزار تومان در بهره برداری از بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور مشارکت داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کمبود تخت بیمارستان سرطانی در این شهر خبر داد و افزود: با افتتاح بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور علاوه بر برطرف شدن مشکل تخت، این مرکز درمانی تبدیل به محل آموزش، پیشگیری و درمان به موقع بیماران سرطانی می شود.

ایمانیه تصریح کرد: در ساخت این بیمارستان اداره کل اوقاف و امور خیریه، آموزش وپرورش، اداره کل راه و شهرسازی و دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی به ویژه خیران مشارکت جدی دارند.

وی بیان داشت: با حضور و مشارکت خیران به زودی بیمارستان پیوند اعضا در شیراز به بهره برداری می رسد و با اجرایی شدن این طرح مشکلات معالجه و درمان این بیماری نیز کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا 3 سال دیگر در شیراز بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور راه اندازی می شود

تا 3 سال دیگر در شیراز بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور راه اندازی می شود