مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 22:102016-06-26بين الملل

شهادت هفت نفر در حملات جنگنده های متجاوز عربستانی به یمن


"؛ منابع خبری و شاهدان اعلام کردند در حملات هوایی روز یکشنبه جنگنده های ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی به یمن دست کم هفت نفر از جمله دو زن به شهادت رسیدند.

خبرگزاری سبا وابسته به جنبش انصار الله یمن گزارش داد دست کم پنج غیر نظامی در دو حمله هوایی جنگنده های متجاوز عربستانی به منطقه خولان در جنوب شرق صنعا جان باختند.

ساکنان محلی نیز جان باختن پنج نفر در حملات هوایی روز یکشنبه عربستان به منطقه خولان را تایید کردند اما به هویت قربانیان و اینکه این افراد غیرنظامی و یا اعضای گروه انصار الله هستند، اشاره ای نکردند.

منابع محلی و ساکنان افزودند دو زن نیز در حملات هوایی روز یکشنبه رژیم سعودی به خانه ای در منطقه القبیطه واقع بین دو استان تعز و لحج به شهادت رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز از دبی ، جنگنده های عربستانی درحالی مناطق مختلف یمن را بمباران کردند که بان کی مون دبیر کل سازمان ملل برای کمک به پیشبرد روند گفتگوهای صلح بین طرف های درگیر در یمن، روز یکشنبه وارد کویت شد.

بان کی مون در پیامی برای مذاکره کنندگان در کویت تاکیدکرد طرفین درگیر در یمن باید از توافقنامه آتش بسی که چند روز پیش بین دولت کلمبیا و شورشیان این کشور پس از چند دهه جنگ و درگیری به امضا رسید، الگو بگیرند و به بحران داخلی این کشور پایان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت هفت نفر در حملات جنگنده های متجاوز عربستانی به یمن

شهادت هفت نفر در حملات جنگنده های متجاوز عربستانی به یمن