مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 19:362016-06-26اقتصادي

به شرط ساخت تا پایان سال 95 یک میلیارد تومان برای احداث مصلای محمدیه اختصاص یافت


استاندار قزوین از اختصاص یک میلیارد تومان بودجه برای ساخت و راه اندازی فاز نخست مصلای محمدیه به شرط آماده شدن آن تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین فریدون همتی عصر امروز در سفر به شهر محمدیه و بازدید از مراحل ساخت مصلای این شهر اظهار داشت: روند ساخت مصلای محمدیه باید با سرعت ادامه داشته و بدون توقف انجام شود.

وی شهرداری و شورای شهر محمدیه را به سرعت بخشیدن در کار ساخت مصلای محمدیه موظف و یادآور شد: باید از همه ظرفیت ها برای ساخت مصلای محمدیه و راه اندازی فاز نخست بهره مند شد.

استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت عظیم خیران و بخش خصوصی و همچنین مشارکت های مردمی برای تکمیل پروژه مصلای محمدیه تصریح کرد: برای افتتاح و راه اندازی فاز نخست این مصلا 10 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه درنظر گرفته می شود تا فاز نخست آن تا پایان سال 95 تکمیل و این مصلا برای برپایی نماز آماده باشد.

وی ضمن تأکید بر راه اندازی فاز نخست تا پایان سال جاری، عنوان کرد: امید است کار مصلا با جدیت پیگیری و مردم این منطقه بتوانند از عواید آن بهره مند شوند.

در ادامه این بازدید حسین بهزادپور شهردار محمدیه نیز ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت مصلای محمدیه عنوان کرد: از خواسته های مهم مردم دیندار محمدیه ساخت مصلای جامع این شهر است که این موضوع امروز تحقق ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به شرط ساخت تا پایان سال 95 یک میلیارد تومان برای احداث مصلای محمدیه اختصاص یافت

به شرط ساخت تا پایان سال 95 یک میلیارد تومان برای احداث مصلای محمدیه اختصاص یافت