مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 19:102016-06-26حوادث

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه اعزام به کربلا


مدیر آژانس توریستی آل کوثر که به بهانه اعزام به کربلا میلیاردها تومان پول به جیب زده بود، پس از فرار از زندان با وثیقه میلیاردی، به همراه دو هم دستش شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سیزدهم دی ماه گذشته و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع درگیری در محدوده میدان فلسطین به کلانتری 107 فلسطین اعلام شد.

با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که درگیری میان ده ها نفر از متقاضیان سفر زیارتی به کشور عراق با مدیر آژانس مسافرتی آل کوثر به نام محمد 30 ساله رخ داده که طی آن متقاضیان سفر زیارتی به عدم انجام تعهدات از سوی مدیر آژانس مذکور جهت اعزامشان به سفر زیارتی کشور عراق اعتراض کرده و اعتراض تعدادی از آنها به درگیری با مدیر آژانس کشیده شده است.

با توجه به حساسیت ایجاد شده در محل تجمع ثبت نام کنندگان و به منظور رسیدگی به شکایت، مأموران کلانتری 107 فلسطین اقدام به انتقال مدیر آژانس مسافرتی آل کوثر به دادسرای ناحیه 6 خارک کرده با توجه به دلایل ارائه شده از سوی شکات، متهم با قرار وثیقه یک میلیارد تومانی روانه زندان شد.

با صدور قرار وثیقه یک میلیارد تومانی برای متهم پرونده و با تامین قرار مذکور از سوی همدستان مدیر آژانس، محمد موقتا در قالب مرخصی از زندان آزاد شده اما پس از آن دیگر به زندان مراجعت نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه اعزام به کربلا

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه اعزام به کربلا