مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 18:312016-06-26سياسي

رییس کل دادگستری کرمانشاه: پروژه تخریب چهره های انقلابی از سوی دشمنان ادامه دارد


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تهمت دشمنان به کسانی که مورد تأیید مقام معظم رهبری هستند را همچون عمل منافقانه تهمت به آیت الله شهید بهشتی توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مراسم گرامیداشت هفتم تیرماه، سالروز شهادت آیت الله شهید بهشتی و یارانش با سخنرانی رییس کل دادگستری استان در مسجد معتضدی کرمانشاه با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش، سال 1360 را سال ترور نامید و با بیان اینکه در این سال منافقین کوردل برای شخصیت های نظام برنامه ترور را در دستور کار قرار داده بودند تا نهال نوپای انقلاب اسلامی را از بین ببرند، گفت: خون شهید بهشتی و دیگر شهیدان موجب تنومند شدن انقلاب اسلامی ایران شد.

محمدرضا عدالت خواه ادامه داد: انقلاب ما چون دست خداوند را به همراه خود داشت و رهبری حضرت امام(ره) و پشتیبانی مردم را در کنار خود داشت، همه نقشه های دشمنان و منافقین نقش برآب شد، هر چند خسارت های زیادی به دنبال داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان، برجسته ترین یاران انقلاب را از انقلاب گرفتند که در رأس آن ها شهید بهشتی بود که در همه ابعاد هم حکومتی و هم قضایی دیدگاه های بلندی داشت، گفت: حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بارها به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری کرمانشاه: پروژه تخریب چهره های انقلابی از سوی دشمنان ادامه دارد

رییس کل دادگستری کرمانشاه: پروژه تخریب چهره های انقلابی از سوی دشمنان ادامه دارد