مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 18:162016-06-26ورزشي

فرماندار ویژه آمل: فرهنگ اصیل بومی و محلی در طرح پارک پاک آمل احیا شود


فرهنگ اصیل بومی و محلی به همراه بازی های فراموش شده محلی در طرح پارک پاک احیا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان آمل، احمد منفرد عصر امروز در نشست تصمیماتی طرح پارک پاک در این شهرستان، اظهار کرد: پارک دهکده طلایی یکی از مکان های تفریحی خانواده ها برای ایام تعطیل و اوقات فراغت تابستان است.

وی با اشاره به تجربه برگزاری چهارساله طرح پارک پاک در این شهرستان، افزود: باید از تجربیات گذشته در زمینه برگزاری هر چه بهتر این طرح بهره گرفته شود.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه می توان از قهرمانان بزرگ ملی، بین المللی ورزشی در رشته های مختلف برای شرکت در این طرح دعوت کرد، تصریح کرد: تجلیل از قهرمانان در این طرح می تواند باعث ایجاد انگیزه در بین دیگر افراد و الگوبرداری در ورزش قهرمانی شد.

این مسؤول با اعلام اینکه برگزاری بازی های بومی، محلی و سنتی در این جشنواره مانع از فراموشی آنها می شود، ادامه داد: امروزه بسیاری از بازی های بومی و محلی رو به فراموشی رفته و تنها از طریق مادربزرگ ها سینه به سینه به نسل امروز منتقل شده است.

منفرد با اشاره به اینکه رسانه ها، مطبوعات، خبرگزاری و صدا و سیما در پوشش این طرح بزرگ همکاری لازم داشته باشند، گفت: باید برای اجرای این طرح دست به دعوت عمومی زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ویژه آمل: فرهنگ اصیل بومی و محلی در طرح پارک پاک آمل احیا شود

فرماندار ویژه آمل: فرهنگ اصیل بومی و محلی در طرح پارک پاک آمل احیا شود