مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 17:062016-06-26حوادث

فرماندار شهرضا: وجود 4 هزار شهید گواه مبارزه سخت کشور با مواد مخدر است


وجود بیش از 4 هزار شهید و 13 هزار جانباز در زمینه مبارزه با مواد مخدر، گواه سختی هایی است که در زمینه مبارزه با مواد مخدر کشیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرضا، محسن گلابی عصر امروز در همایش تخصصی توانمندسازی زنان، توانمندسازی جامعه با پیشگیری از اعتیاد، مواد مخدر را بلای خانمان سوز معرفی کرد و اظهار داشت: اگر در خانه ای شخصی سرطان بگیرد درست است که اعضای خانه دچار مشکلاتی می شوند، اما نهایتاً فرد فوت می کند ولی مواد مخدر جامعه را متضرر می کند.

وی افزود: ترویج مواد مخدر تنها برای قشر خاصی خطرناک نیست؛ اگر مواد مخدر رشد کرد کل جامعه در خطر است و این خطر از خانواده ما نیز دور نیست.

فرماندار شهرضا تصریح کرد: 10 میلیون نفر در سطح جهان در زمینه مافیای مواد فعال هستند و درآمدی در حدود 50 تا 60 میلیارد دلار دارند؛ آیا مافیا از این سود چشم پوشی می کنند؟ وی با بیان اینکه مواد مخدر جدید دیگر هشدار نمی دهد، خاطرنشان کرد: مواد مخدر سیاه که در قدیم به صورت تریاک و مشتقات آن مصرف می شد بر چهره و لباس و ظاهر فرد اثر می گذاشت و همه متوجه اعتیاد در فرد می شدند اما این مواد جدید دیگر چنین اثراتی ندارند.

گلابی با بیان این که ما در زمینه مواد مخدر ضرر زیادی داده ایم، عنوان داشت: وجود بیش از 4 هزار شهید و 13 هزار جانباز در زمینه مبارزه با مواد مخدر، گواه سختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرضا: وجود 4 هزار شهید گواه مبارزه سخت کشور با مواد مخدر است

فرماندار شهرضا: وجود 4 هزار شهید گواه مبارزه سخت کشور با مواد مخدر است