مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 16:412016-06-26سياسي

امام جمعه رابر: مسلمانان روزبه روز برای نابودی صهیونیست ها مصمم تر هستند


حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نشان می دهد مسلمانان روزبه روز برای نابودی صهیونیست ها مصمم تر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رابر، حجت الاسلام علی صادقی ظهر امروز در جلسه هماهنگی روز قدس این شهرستان به تبیین اهمیت و جایگاه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس پرداخت و اظهار داشت: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند حضرت امام راحل است که برای جلوگیری از فراموشی فلسطین نامگذاری کردند.

امام جمعه رابر بیان کرد: باید همه مردم ایران و مسلمانان جهان به صورت گسترده در راهپیمایی شرکت و بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.

وی افزود: در این روز تمام مسلمانان نفرت و انزجار خود را نسبت به صهیونیست ها اعلام می کنند و این نشان می دهد روز به روز مسلمانان برای نابودی صهیونیست ها مصمم تر هستند.

صادقی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است، بیان کرد: حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان استکبار و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این جلسه مقرر شد راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 11 صبح از مقابل بلوار شهرداری رابر آغاز و در محل برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه تجمع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رابر: مسلمانان روزبه روز برای نابودی صهیونیست ها مصمم تر هستند

امام جمعه رابر: مسلمانان روزبه روز برای نابودی صهیونیست ها مصمم تر هستند