مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 15:062016-06-26سياسي

ردپای دلارهای عربستان در مرزهای ایران


هنگامیکه تکفیری ها دیدند در عراق شکست خورده اند و در سوریه نمی توانند از طریق فشار اسلحه بشار اسد را کنار بگذارند آمدند و علیه ایران دست به اقداماتی بیهوده و پیش پا افتاده کردند تا به اصطلاح امنیت کشور ما را مختل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، اظهار کرد: بعد از شکست سنگین آمریکا در عراق و پا به فرار گذاشتن آنها از این کشور، ترکیه، رژیم صهیونیستی، آمریکا با حمایت مالی مرتجعین عرب، گروهک های تکفیری و تروریستی را در منطقه ایجاد کرده و آن را پرورش دادند.

وی با بیان اینکه تجزیه سوریه و عراق تنها یکی از اهداف تشکیل این گروهک های تروریستی بود عنوان کرد: این گروهک های تکفیری در ابتدای شکل گیری شان بنا بر سیاست های منطقه ای رژیم صهیونیستی و آمریکا، سعی داشتند در سرزمین های سوریه و عراق حکومت های مستقلی درست کنند تا به نوعی جای پایشان تثبیت شود و در نهایت به ایران حمله کنند.

وی با اشاره به درگیری های مرزی اخیر نیروهای سپاه با اشرار و برخی گروهک های تروریستی و همچنین با استناد به خبر دستگیری عوامل گروهک های تکفیری در برخی مناطق کشور از جمله تهران توسط وزارت اطلاعات، گفت: هنگامیکه تکفیری ها دیدند در عراق شکست خورده اند و در سوریه نمی توانند از طریق فشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای دلارهای عربستان در مرزهای ایران

ردپای دلارهای عربستان در مرزهای ایران